bästa tv-kvällen .


  1. hejsan :)
    idag är det top modell ocg för er som inte vet det så älskar jag det !
    jag älskar mest av allt tyra banks hon är helt fantastsk.
    hon har sån personlighet och hon gör än glad liksom jaja .
    jag älskar pogramet också hade också velat bli en modell om jag bara var lite smalare.
    jag skulle gärna vara det , haha det ser så himla kul ut.
    jag skulle vilja bli sminkad fint ha fina kläder och så.
    och sen så älskar jag mode tidningar och sånt.
    man märkar inte det på mig men jag älskar det, det är skit kul.
    hade jag haft lite mer pengarna hade jag alltid köpt nya kläder.'
    men jag skulle bara köpa från fina märkaen då.
    men iallafall efter top modell är det hollywood fruar och det är också bra !
    det är inte lika bra utan anna anka men jaa det är bra .
    nu ska jag stänga av datorn och fixa lite mys till tv kvällen.
    jag sitter ju för sig själv men jag tycker att det är mysigt ändå.
    puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0