inte så bra uppdatering , jag vet !


min lilla älsklings katt !

hejsan !
jag vet att jag inte uppdaterar bra , men det är ingen idee att tjata på mig för jag
tänker inte sätta mig vid datorn bara för att blogga när jag kanske har annat att göra.
jaa bara så att ni vet det, att om ni vill att bloggen ska uppdateras hela tiden så
kanske det inte är min blogg ni ska läsa annars så får ni helt enkelt stå ut !
för asså jag har ett liv utanför datorn jag har läxor, kompisar, stall, skola såå jaa !
sen när jag i sjuan kommer att få en mac av skolan så kommer jag ju att kunna blogga på dagarna.
men inte nu jag vill inte riskera att min dator blir stulen i skolan faktisk.
jaja jag tänkte iallafall baa berätta att min lilla basse har börjat att äta kattmat !
han är såå himla duktig.
puss hej alla gulliga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0