jag kunde inte beskriva i en komentar !



moa rosengren älskling ;
jag vet inte hur jag ska beskriva hur mkt jag tycker om dig.
vi har tjaffsat men det har alltid löst sig på något sätt.
tiden då du var i berlin ,jag har nog aldrig kännt mig så ensam.
du kan inte förstå hur mkt jag saknade dig det var som ett hål i magen.
innan jag träffade dig var allting så jobbigt jag tyckte illa om mig själv , försökte att skratta bort min ledsamhet
, jag mådde helt enkelt dåligt.
jag är glad att alva ville att du skulle följa med oss till tom tits .
på en dag förstod jag hur snäll och gullig du var moa !

när man gillar någon riktigt mkt är det alltid svårt att säga hur det känns
inom bords och jag vill att du ska veta att det är svårt att skriva den här texten.
det är så mkt man kan sitta och skriva ner men det blir så svårt att välja ut det bästa.

moa med dig kan jag skratta , gråta och skrika.
när vi var på brunnen och jag bröt ihop när .... sa det där om du kommer ihåg?
jag visste att jag kunde lita på dig för du säger som det är.

moa du kommer aldrig att förstå hur mkt jag tycker om dig .
du är den underbaraste som finns för mig.
du står där i vått och torrt och det är det som gör mig så lycklig.
hoppas du förstår.



Kommentarer
Postat av: ;P

Lätt den finaste låten av micheal (l) (a)

2010-04-29 @ 12:04:14
Postat av: Moa

jag älskar dig vännen! :) <33333

2010-04-29 @ 21:36:17
URL: http://moaochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0