vill åka med hela familjen någonstans.













bilder på akvaria. <3

hejsan !
jag vet inte varför men jag har fått en nåjja.
jag vill åka på nöjen med min gamilj.
först och främst vill jag gå på akvaria, sen vill jag g någon annan stans.
jag vet ju liksom att jag inte kommer att vilja sitta hemma hela livet liksom.
och jag kan ju liksom åka till ett museum och så, eller ??
sen vill jag åka till kolmården haha och jag vill till akvaria med mina kusiner.
sen vet jag att dom tycker att det är jätte kul med astrid lindgrens värld och dit kan amn gå med dom.
för vem fan försöker jag att lura ?!
jag älskar sånt det är skit kul , man kan ju hitta på massor av saker.
man måste inte alltid gå på bio eller shoppa!
man kanske inte behöver gå på ett konstmuseum men det finns massor av roliga museum.
när jag var liten kunde jag inte vänta tills jag började i skolan för då fick man minsann
åka till museum och titta på roliga ställen!
sen kanske jag vill gå på det där museet där man kan titta på den där båten som skönk.
det verkar rätt så interesant faktiskt.
jaja jag vill åka dit snart ska prata med mamma om det om kommer att bli så HÄÄÄÄR skockad haha .
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0