bilderna :

hejsan !

nu har jag vaknat och matilda sover fortfarande och jag har inget att göra så nu ska jag ladda över lite bilder från igår eller vad säger ni ? när jag kom till stallet så kom jag på att det går ju inte att ta bilder i ridhuset för att det är så grymt mörkt så det blir bara suddigt ( måste önska mig en kamra ) . men jag tog iallfall bilder i bilen och lite när vi var och åt på ett litet cafe' i gustavsberg och jag åt sallad och en mini semla haha den var super god men nu har jag inget mer att skriva om så nu kommer bilderna :)



matilda sitter och gör någonting :)



hmm ja man kan ju inte alltid vara fin :P



det verkar som att matilda inte är nöjd med en bild <3



min super STORA men goda sallad !



min super fina semla :)



blommor , jag tyckte att dom var så fina så att jag var tvungen att fota ! <3



haha jag tyckte att hanna  var så grymt fin :)



salladen är borta :O

haha jaa och bilderna var slut nu . matilda har inte gått upp än .. men jag väntar ! pussar och kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0