godmorgon !!!

godmorgon . nu har jag presis vaknat och jag har fixat frukost . jag ska åka med natta till stallet och jag ska rida meggie och natta parodi . jag sitter och äter en konstig yorgurt med typ choklad bitar i . den såg jätte god ut i affären men den var inte så god som jag trodde jag vet inte riktigt om jag ska äta upp det det var inte så kul . jag trodde att det var typ mjölkchoklad smak haaha . sen dricker jag en "smoothie" man kan inte riktigt säga att det är det men jaa . men det står på flaskan att det bara är frukt i och om man dricker ett glas är det som att man äter en tallrik med frukt vilket jag tycker var bra . det är säkert överdrivet men jag tycker ändå att det var bra . den var inte jätte gid men jaa , det är typ annanas och banan men jag åt en annan som var mango och passionsfrukt och den var super duper god tycker jag . sen äter jag ingenting annat . jag vet inte om jag kommer att äta upp för jag är inte så hungrig . men jag gjorde det ändå haha för annars kommer jag inte att kunna rida idag .




min frukost för dagen . som ni ser så är det liksom små bruna prickar så att jaa det är choklad .



haha jag är super duper trött !!! jag orkar inte rida på meggie idag faktiskt .



hmm jag är inte speciellt snygg men jaa ni får tåla det faktiskt tycker jag !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0