hos moa :)

hejsan :) nu sitter jag hemma hos moa glömde att blogga imorse men jag gör det nu .vi har sovmorogn till 10.10 och då ska vi ha engelska med våran spanska lärare daniela . alla säger att hon är skit sträng och hård men hon är verkligen inte det hon är skit snäll . haha men det är bara för att spanska gruppen är små änglar ! såklart ! men jaja . sen ska jag och moa till meggie och jag tror att jag bara kommer att rida ut . men iallfall det blir nog super duper bra . jag tror att det var så här men jag är inte säker men det var typ så att antons mamma ska vara med på musiken idag och han är typ rörigas av alla i hela klassen haha så jaa det kommer att bli skit kul för hankommer att skärpa sig som fan. men då kommer jag att börja skratta och då kommer han också att göra det .  nu sitter jag ich tittar på michael jackson så jag kan inte blogga mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0