hurtig ??!!

hejsan :) jag har varit ute och gått bra va ? jag gick i ca en halvtimme och jag gick och sprang lite men mest gick . jag mötte en kille från skolan på vägen men jag sa ingenting för han går inte i min klass han går faktiskt i nian så det var liksom ingen jag brukar vara med om man säger så . han var typ med sin lillasyster och drog henne i en pulka och hon skrek som in i helvete ! det var super varmt när jag sprang för jag hade en skidjacka och snacka om att dom är tjocka :O nu kommer det lite bilder på när jag är ute !



jag , visst är det fint när man är lite rödblommig om kinderna !



vägen som jag gick på var snöig ( jag tror inteatt plogbilen har varit där , fy på dom )



ännu en bild på mig när jag lipar ! är man inte vacker haha !



hmm ,.... jag ser ut som en super korv men jaja så kan det gå när man har roligt haha !

japp det var allt från min lilla promenad och jag ska snart åka till stallet ska ta bilder där jag lovar som jag sen kommer att ladda upp på bloggen bra va ?? japp det blir bra . det var allt för mig !


Kommentarer
Postat av: you know ;D

snygga bilder på dig ;)

2010-02-27 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0