melodifestivalen bedömning !

japp idag ska jag bedöma igen och jag ska ta dom i rätt ordning och allt ! det kommer att komma en bild på alla !



alcazar : Början var inte så imponerande tycker jag dom brukar gå igån bättre med sina låtar . Sen i refrengen blev den riktigt bra inte en sådan låt som jag sätter på när jag är musik sugen men det var en bra låt som man alltid sjunger med till i bilden med kompisar ! Och som vanligt dansar dom super bra jag skulle vilja få lektioner av dom ! Det är typiskt dom med sådana här disco låtar men dom passar med det och jag tycker om när dom sjunger sådana här låter 4/5 stjärnor !!!



johannes bah kuhnke ; Jag har aldrig hört talas om honom förut så jag kan inte säga vad jag förväntar mig av honom . Men sjunger han inte lite falskt i början ???? Jag tycker nog att han gör det !!!! Nej han var tråkig det är en sån låt som man tänker att men nu kan jag ju gå och hämta godis medans han sjunger nej jag dissar den här låten . Och jag tycker också att han är äcklig han lipar hela tiden och han sjunger falskt han får 1/5 stjärnor .



elin lanto : haha fett coola dockor var det i början ! Den här låten var lite rockig men asså då sjunger man väl inte " doktor doktor ge mig medesin " ? Det blir lite fel asså ! Men jag tycker att låten var cool men jag tror inte riktigt att jag gillar hennes stil . Men jag tycker att hon var cool men låten var inte så jätte bra tycker jag hon kunde sjungit något med lite mindre rock i ! hon får 3 / 5 stjärnor .


erik linder : Jag tycker inte riktigt att det var en riktig slagen låt men jag tycker att han sjunger bra . Han är så himla sööt och jag tycker att det gör att han bll,ir bättre och man tas helt av hans fina blå ögon haha :) Det var en jätte fin låt men det är inte en slager låt tyvärr erik men du får bara 3/5 stjärnor ( du skulle få mer om det inte var melodifestivalen )


getty domein : asså jag ÄLSKAR ju bruna killar så jag kan inte låta bli att tycka att han är lite sööt . Men det var lite konstigt bara för att han sjöng på ett annat språk för man fattar ju inte riktigt vad han sjunger liksom ! hade han sjungit samma låt fast på engelska hade det kanske varit bättre men bara för att han vågade köra på ett annat språk och sen att han är den enda som är utlänsk så får han 4/5 stjärnor !!!!!!!!!




timoteij : jag tycker att det är kul med engelska låtar för på svenska är det så konstigt men dom får in det rätt så bra ! men jag gillar inte alla dom instrumenten dom har det blir så mkt när alla har varsitt . det är en lite gammaldags låt så jag som är med inne på pop " the kig of pop " mest tycker att det är lite tråkigt jag gillar pigga och glada låtar den är ju för sig det men jag tycker att det inte är en så bra den får 3/5 stjärnor !!




darin : måste bara börja att säga att han är såååå snygg på den här bilden haha :) och han älskar michael jackson och är lik honom så jag tycker om han mkt !!!jaa låten är bra tycker jag och han är så lik michael jackson och han jaa gud ni vet ju vad jag tycker om det !just nu vill jag bara att mj ska komma tillbaka när jag hör honom snälla mj kom tillbaka !!!!! joo vet ni vad han är till räckligt lik mj för att jag ska gilla han så han får totalt 5/5 stjärnor BRA JOBBAT DARIN !!!!!!!!  en sak har vi gemensamt vi ÄLSKAR VÅRAN MICHAEL JACKSON REAST IN PEACE !!!



crucified barbara :jag kan bara säga en sak fy fan !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0