melodifestivalen del 1

halloj !

nu sitter jag  matilda , mamma , victor och pappa och tittar på melodifetsivalen och det har ju inte derekt varit bra hit tills :O jaja vi sitter här och tittar och väntar på att det ska komma en bra låt .. vi väntar haha :) just nu är det en gammal som sjunger och han är inte bra tycker jag men han har presis slutat sköönt ! haha :) nu är det en tjej som sjunger . hon var väl rätt så okej men låten ör för långsam för mig .. jag antar att jag är för michael jackson beroende för att gilla någon annan haha :) <3 nu ska det vara ännu en uy och han är typ flintis med en röd och vit kofta på sig under en liten interjuv ! han sa att han och hans kompisar tyckte att dom var grymma som fan vet ni vem det ör jag snackar om ?  nu har han börjat oite smått han rappar ju fett coolt ! nej men han ´var fel för att rappa han hade inte utseende ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0