ny kläning !!!

hejsan ! idag har jag glömt att ta bild på dagens autfit men det jag ville säga är att jag har ett nutt klädesplagg på mig . jag har haft den i skolan en gång och på julafton , så jag tänkte att eftersom att mamma tycker att den är så fin kan jag ju i alla fall försöka ha den ( för jag och mamma har inte riktigt samma smak ) ! jaja jag tänkte att den var lite tråkig den här långa klassika svarta kläningen så att jag tog på ett vitt skärp över och vipps så hade den blivit lite roligare jag är så himla smart !!!! haha men jag vet inte riktigt hurr jag ska göra idag dom som vet vad jag pratar om kan ju förstå det också .. ! jag vet inte men ja det kan ju bli så ibland .

jag sitter just ni och "äter" frukost haha ! jag sitter och dricker proviva det är inte riktigt fruost men jag gillar inte att äta frukost så jag tänkte att jag vill inte äta för jag mår bara illa.

min katt tess ligger och tittar på tv hon är lite pucko för att katter kan ju inte se vad det är på tv men hon tittar i alla fall. asså det är som att vi skulle sitta och titta jätte intresserat på en tom vit vägg liksom . det tycker ju inte vi är så jätte kul men tess tycker tydligen att sånt är kul .

jag sitter och tittar på disney channel och det är en konstig tjej och en kille som typ kämpar mot någon kille som jobbar på en affär som försöker att ta över världen med hälp av en typ konservburk haha det är ju inte så super duper kul !!!!!!jaja nu kommer det bilder .



klänningar . !



mm jag dricker den tredje från vänster !!!


neeeeeeejjjjj blää vad äckligt jag hatar hatar hatar !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0