sjukling :)

jaa nu ligger jag hemma och är sjuk det är ju inte så super kul tycker jag . asså jag mår illa och har ont i huvudet jag vet att man inte borde sitta vid datorn när man har ont i huvudet men jag har så grymt tråkigt för föräldrarna får ju inte vara hemma om man är över 11 år så haha jaa man har ju inte derekt någon att prata med ...! så idag kommer jag nog att blogga rätt mkt men jag kommer inte att lägga ut bilder på mig för jag ser helt förjävlig ut men jag kommer lägga ut massor av konstiga bilder som jag kommer att komentera för att jag tycker att det är kul faktiskt :) försöker att hitta någonting på tv men det är typ bara dåliga pogram det är inte så super kul faktiskt :( men nu hittade jag att det är djurpoliserna det är faktiskt roligt innan tittade jag på dora utforskaren haha :P det är ju bara lite tråkigt hihi ! puss



det är liksom poliser som hjälper djur i hoston eller vad det nu heter haha :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0