utomlans !

hej !

nu är jag så grymt sugen på att åka utomlans gud vad skönt bara ligga och sova och ha det skönt shit asså . ingen skola inga läxor och inga tider som är bestämda . jag vill ligga på en varm strand med 30 plus grader ! mm så grymt skönt . men jaa oturligt nog så har vi inte pengar att åka utomlans just nu men jaa jag vill ändå och man kan ju alltid hoppas . aantingen vill jag att det ska bli sommar och varmt eller så vill jag åka utomlans . men mest utomlans och komma hem när det är sommar haha för då slipper man ju kylan haha :) jag hatar när det är kallt jag hatar att ha mkt kläder på mig ch jag hatar att frysa men mest av allt hatar jag när man måste gå i all ljup snö och det kommer upp på byxorna det blir som vatten och vattnet fryser nästan till is asså skit det är så piss så det finns inte . iallfall jag hatar kyla och vinter . nu kommer det lite bilder på hur jag tycker att ärlden ska se ut hela tiden haha  <3 :



 
 


jaa så här skulle ju sverige också se ut tycker jag ! gud vad skönt , just nu skulle jag bara vilja ligga på stranden och bada i ett varmt vatten och sola ( även fast än jag aldrig blir brun haha )

kramar och pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0