bajskorvarnas if!

hejsan hoppsan :) nu sitter jag hemma jaa moa har ju skrivit lite om vad som händer och så att jag har duschat och nu är det hennes tur med mera så jag får helt enkelt ta och blogga om någonting annat haha ;P joo jag skriver om stallet . vi åkte dit och först så mockade vi och gjorde hö . sen gick vi ut för att hämta hästarna och meggie står ju med bara sydney så då tog jag sydney och ställde henne i en sjukhage och moa tog meggie ( eftersom att hon känner henne sen innan liksom ) ! det gick fin fint . sen red vi ut runt sandtaget och det gick skit bra hon var lite spänd i starten och lite tittig för olika grejor men det gick över snabbt! :) sen skulle vi rida runt ladan och då fick moa rida lite det gick skit bra meggie tar ju hand om alla såklart haha hon är ju så jävla super duper snäll ! sen åkte vi till donken och det var gotti gott haha och  albin som jag känner sen jag var typ 4 var också där och skit han och hans kompisar satt och glode på oss och jag typ gjorde spy tecken mot dom hela tiden haha typiskt mig . men sen kom jag på att det var han men han är ju världens wannabe ! har alltid varit det . sen åkte vi till sabis och vi skulle köpa oxfile' det var typ slut där haha men mamma hade glömt plånboken i bilden så jag och moa fick springa ut och hämta den. sen åkte vi till coop och där fanns det , men ni vet hur  min mamma är så då är det klart att hon glömmer den igen haha ! så nu är vi hemma och det är skönt nu ska vi snart köra sing star och det blir bra kommer bilder på det haha kommer gå skit bra <3meggies öron :)
moa i stallet för länge sen eller inte länge men iallafall inte idag haha :P

julia tjockis korv haha :P

hahah jag har gjort ett bmi test och dom tycker att jags ka gå upp i vikt men nej jag ska gå ner minst 4 kg har jag bestämt nu kiss kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0