bilder på smink !

nu sitter jag hemma och tittar på coola bilder på smink asså skit vad coolt endel blir smankade det tycker jag om . jag gillar coola och udda saker man ska sticka ut ur mängden men man ska ju inte vara helt super udda men att vara lite uddda är grymt coolt tycker jag ! det är modigt att sticka ut !



sminket på bilderna är ju helt klart sminkat av proffs men jag tycker ändå att det är sånt flyt i bilderna hur petiga och hur mkt tålamod dom måste ha tänker jag ! jag som tycker att det kan vara jobbigt så att sminket inte klumbar sig hela tiden men jaa det brukar ju gå bra med det men att göra som dom det skulle aldrig gå liksom !

nu ska jag komentera alla smink bilder jag lägger in !




den här bilden tycker jag är fin men och den är inte riktigt för mkt som det kan bli ibland . utan det är lagom men det är fortfarande veldigt coolt tycker jag . skulle lätt kunna sminka mig så här !





den här bilden tycker jag också är cool men jag tycker att det är lite för mkt rött . blixtrarna vid ögonen tycker jag är coola dom passar på henne och hon ser bra ut i det här .men håret som dom har fixat med det tycker jag inte om .



den här sminkningen tycker jag inte lika mkt om för jag tycker att glittret runt ögonen den ser ut som en mask såå jag tycker inte att det var så fint . då kan man ju lika gärn aha en mask på sig det ser liksadant ut liksom . och hon ser lite för blek ut .



det här tyckar jag INTE INTE INTE om detta dissar jag . visst det är coolt och så men jag tycker att det är för mkt det blir liksom inte snyggt .



haha det här är inte så mkt sminkning men jag tycker att läpparna sticker ut så coolt :)



det här tycker jag är skit coolt . alla olika färger som liksom stärker varanndra så att det bli en sån himla cool efeckt. jag tycker att ögonen liksom skiner och det är så himla ballt tänk att gå på fest så där det är så himla coolt snacka om att sticka ut men att vara snygg !

puss på er alla söta läsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0