dagen :)

hejsan ! nu har vi då varit och åkt skridskor det gick super duper bra ich ni skulle bara veta hur duktig jag var ;)
det gick inte så jätte bra för thelma först men sen gick det bra för henne. men sen skulle jag thelma och victor äta lunch det gick bar vart super mätt sen gick vi till dellan och där var mamma och åsa . dom satt typ och åt någon konstig macka och det var med typ räkot och massa konstiga saker :) men iallafall sen började vi åka hem och nu är vi hemma och det är skönt jag har varit i duschen och nu är jag ren och fin puss hej <3

när jag sjöng sing star med moa :) haha jag var super duktig men mia tyckte att jag inte fick sjunga allarligt men det är svårt för jag är så himla vinnar beroende :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0