ett litet test ( kopierade det från moa )

vad heter du; Julia
hur gammal är du; tolv haha
du är adopterad; nepp jag är orginal :)
trivs du med dig själv; neeeeeeeeeeeeej
har du det bra hemma; jaa när jag inte bråkar med victor
har eget rum;japp :)

UTSEENDE:

tycker du att du själv är snygg; nepp
trivs du med din kropp; nej
andvänder smink nästan varje dag; jaa när jag inte är i stallet
andvänder foundation; japp
andvänder mascara; always
andvänder kajal; nej
andvänder concealer; nepp
andvänder brunkräm; nej skulle se mupp ut på mig
andvänder rouge; jaapp
hål i öronen; yes
om ja, hur många; ett i varje
piercing; nej ska inte skaffa 
om ja, vart; -


ELEKTRONIK:

har egen mobil; jaa
har egen dator ? yes
har egen tv; nej jag gillar inte att titta på tv
har egen dvd; nej
har eget Nintendo Wii; nej
har eget PS2;nej
har eget PS3; nej
fick din första mobil när du var yngre än 10 år; jaa 
har kontantkort; nej
har abonnemang; jaa
har gratis sms; 3000 i månaden :)
hur många mobiler har du haft; 5 :)
tillbringar tiden vid datorn väldigt mycket; inte på vardagar
VÄNSKAP:

har mer än 4 st bästa vänner; jaa :)
har många kompisar; japp 
älskar du dom; det är väl klart
bråkat med någon av dina vänner; japp
dissat någon; det har hänt :P
blivit dissad; många gånger :(
FAMILJ:

<3har en pappa; jaa

<3har en mamma; jaa

<3har en syster; nej

<3har en bror; jaa

<3har en hund; nej

<3har en katt; ja två stycken :)

är din mamma & pappa skilda; nix
om ja, hur länge har dom vart det; -.-
älskar du din familj mer än vännerna; JA

SKOLA:

har du skolkat; nej jag är inte dum !
hatar du skolan; nej ( jag är rätt okej ändå )  
gillar du skolan; sådär
du går i klass 4-6; jaa
du går i klass  7-9; nej
du måste byta skola när du gått ut mellanstadiet; nej
du vet vilken linje du ska ta på gymnasiet; nej tror inte det 
FÖRHÅLLANDE:

du är singel; japp
du vill ha ett förhållande; mm
du är kär;  kanske det kanske ;) 
vilken bokstav börjar han/hon på; haha jaa det får ni lista ut :)

har vart ''skojkär'' i en kändis; japp michael always :)



michaels händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0