godmorgon :)

godmorgon alla söta blogg läsare :) nu ligger jag i soffan och bloggar i rummet är det så himla mörkt så man ser inte ens var man skriver :O det är inte så bra faktiskt haha :P men jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag mamma tycker att jag victor hon thelma och åsa ska åka skridskor men jag vet inte riktigt om jag håller med haha !! men kanske hahah fast jag vill mkt mkt helldre vara på badet ich bada för jag älskar det men det tycker mamma att vi kan göra en annan gång men jag vill inte för jag vill helldre bada för då bir man stark i benen och det blir man inte när men åker skridskor + att det är kallt och man fryser vilket inte är bra alls !!!!!





allavrligt vilket ser mest frestande ut ?? jag tycker att att poolen är mest frestande !

Kommentarer
Postat av: Fanni

pollen vill bada!:D

2010-01-05 @ 13:47:17
URL: http://bussilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0