godmorgon :)

hejsan svejsan :) nu har jag varit vaken i ett litet tag och moa tror jag ligger och typ halv sover eller någonting haha jag tror iallafall att hon inte sover helt :P har super duper kort tid på mig innan jag ska börja gå upp och så för jag ska ju dra till stallet och rida med natta sen ska jag hem och göra iordining mig sen ska vi på middag hos rickard och anniqa för anniqa fyller år så det så haha :) jaja vid tio ska jag börja gå och och väcka moa och lite så fast jag tycker igenkligen inte om att väcka folk det är super jobbigt men om jag måste väcka dom för att jag ska till meggie då gör jag det för meggies skull såklart . jaja jag vart iallafalls skit glad när jag hörde att rabih inte var en av dom som låg sämst till pust jag hade dött om han gjorde det men jaja jag och moa hejar på mattias och rabih heja heja ! någon av dom måste vinna och vet ni mattias liknar faktiskt en typ praktikant vi hade i svenska haha kristoffer men han såg lite ut som en kanin och det gör ju inte mattias som tur är haha :) japp då var det ingent mer jag har att komma med puss hej :) <3

bild från korsö när vi satt på båten haha :)

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 22:28:21
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0