idag ryker det :)

idag så jäklar ! jag ska liksom satsa  nu jag ska städa städa och städa lite till så att jag får in lite pengar och att jag får lite så. jag ska liksom fixa lite i köket , vardagsrummet, mitt rum , lilla allrummet och båda toaletterna . men jaja det blir nog bra ! fast det värsta är ju såklart badrummet för jag gillar inte att vara där inne . men jag får ju 10 kr plus för att jag är inne i varje så att jaa det är bara att göra . för jag ska ju tjäna pengar och jag ska också köpa nya kläder för jag har inga. men först ska jag ju såklart äta frukost . ni kommer att få bilder på sen hur jag såg ut när jag var en duktig städare haha jag är inte så speciellt duktig så att jaja :P men skit i det .. jag ska snart äta dåra . puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0