klätt på mig nu :)

nu har jag klätt på mig och victor och pappa har åkt iväg till det där pulka stället så nu är det bara jag och mamma hemma det är rätt så super duper skönt haha :) jag var tvungen att skriva haha det var inte kul men jaa det blir tråkigt om man inte skriver det moa :P mamma sitter och pratar med min gammel mormor siv och dom typ pratar om allt från lecksand till typ jul och min gammel mormors dotter haha inte mormor utan en annan tjej jag har typ träffat henne 5 gånger hihi det är inte speciellt mkt men vi har inte mkt kontakt med dom och vi orkar inte heller vi har släkt så att det räcker men det är inte så att jag inte skulle känna igen henne om jag såg henne på stan då skulle jag ju såklart gå fram och säga hej men jag skulle inte helt plötsligt få för mig att jag vill göra någonting med henne som jag kan få för mig med en del :) jaja nu pratar dom om kakor som gör att man mår bra haha xD jaja nu ska jag sätta på tv:n och se om det är något kul på det brukar inte vara det men man får alltid passa på om victor inte är hemma annars rär det svårt att kunna få se vad man vill haha :P  nu kommer pappa hem ( jag som trodde att han inte skulle komma än) nu lägger dom på och mitt inlägg är slut nu puss hej :)jag tog bild på klockan alldelses nyss haha och jag hade ingen roligare bild att lägga upp :)

men nu kom victor em men hallå dom har ju liksom inte varit borta länge alls det är ju helt knasigt nu var det inte lika skönt hemma längre haha puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0