kommit hem nu

nu har jag kommit hem och det var super trevligt hos mormor och morfar först åt vi någon soppa med typ potatis och purjolök , sen blev det lasange och det var super duper gott tyckte jag men det är för att jag älskar lasange haha till och med skolans är god hihi sen till efter rätt blev det typ någon vanilj grej pappa kommer inte heller ihåg vad det heter och inte mamma heller och victor åt inte det så varför skulle han komma ihåg haha men det var iallafall typ vanilj cream och sen var det blåbär hallon och det tycker jag var gott ! jaja jag skriver vad det heter om jag kommer på det . men iallfall efter att vi hade ätit då var jag mätt som en jag vet inte var helt fullproppad stor som en köttbulle haha :Phaha nu har jag tittat på någon typ räkna ut ditt kroppsfett och det stog att om det blir 1 % till är jag på gränen till övervikt :'( jag vill inte kan lika gärna döö då !!


fan också !!!!!!!!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0