nu såå :)

hejsan :) nu kommer det bilder på dagen asså haha ! japp det kommer bilder från skolan och jag var inte jätte pigg idag så jag ser ju inte speciellt glad ut på bilderna om man tänker efter. men asså jag är inte sjuk sjuk som feber men jag är trött och sliten och liksom orkar inte . jag är bara piss på allt och alla och det stör både mig och dom runt omkring mig tror jag . idag tillexempel på samarbetsgrej jag hade pratat jätte  mkt ivanliga fall men jag sa ingenting idag jag bara höll med för jag orkar inte . jag vet inte vad det är om jag är i någon slags " kris" eller något eller om det är att jag bara tycker så illa om mig själv att det påverkas liksom .... jag vet inte riktigt !



det här en text som jag tog bild på inne i dator salen :)



haha ser du alva jag är INTE sööt !



carro konsentrerar sig haha så hon märker inte kameran men det gör moa :P





kallaha spelet vet inte riktigt hur det stvas liksom :P



men alva du ÄR sööt :)

puss hej alla söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0