städdag tror jag !

hejsan :) idag ska jag ha en liten städ dag hade jag tänkt ! för jag måste ha penar har ingenting plus att pappa och victor inte rör en fena hemma och mamma är så sjuk så att hon kan inte göra det hon måste typ ligga ner hela tiden . och igenkligen om man tänker efter städa och hjälpa till är typ det minsta man kan göra för våra föräldrar lagar mat åt oss varje dag , som betaler 2000 i månaden för att vi ska få gå på våran hobby .dom jobbar för att kunna betala för oss dom städar våra rum dom hjälper oss när vi är sjuka och typ dom kör oss överallt bara för att vi inte orkar att ta bussen . det är riktigt snällt av dom . men iallafall . jag ska nu ha en liten städ dag ! jag ska fixa i köket , vardagsrummet , andra vardagsrummet, mitt rum och toaletterna . för asså det är liksom ingen som gör det och jag får typ 10 kr per rum så jaa det är ju faktiskt rätt så bra tycker jag . sen om jag har rent i mitt rum i en vecka och hjälper till med maten 3 gåner så får jag också 50 kr i veckan så det är rätt bra . sen fr att jag ska käna ännu mera så ska jag sätta upp lappar i stallet om någon behöver ledare fför man kan få VÄLDIGT bra betalt faktiskt endel får typ 100 per gång liksom haha :) jaja nu ska jag snart äta frukost det blir nog tee' , macka och typ någonting haha så jaa nu måste jag gå puss <3



haha det här blir jag idag haha jag kommer att spilla ut allt och jag ska vara lika snygg haha ni kommer att få bilder sen puss hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0