stallet och skolan :)

hej hej :) nu har jag varit i skolan och jag har varit i stallet ! men jaja nu ska vi ju berätta lite om dagen då da !

i skolan var det väl bra men moa var sjuk igen det tyckte inte jag var bra ! det är inte bra att vara ojämna kompisar för då är det så att man blir alltid en som inte har någon att prata med vilket jag tycker är dåligt ... det behöver inte alltid  vara en själv men jag tycker ändå att det är jobbigt när en inte har någon att prata med .
haha vi har en skit konstig vikarie i matte och no hatar han hahah skit tråååååååååååååkig !

sen bar det av till stallet . jag tog 4 bussen  mamma körde mig till hemmesta centrum och så tog jag bussen därifrån . sen tog jag då bussen till stallet . jag började med att mocka och sen gjorde jag hö . jag red meggie till norra och så red jag till båtis. men jag gjorde lite skänkelvikning och lite bogen in när jag red där efter ett litet tag gick hon super fint i form och så suppppeeeeerrrrrrrrrr fin är min lilla pruttkorv haha :) <3 nu vet jag att bilderna jag lägger upp är lite suddiga men jaja :Pbilderna är på en ridlektion jag tittar på .




herkules !



haha alla skulle stå runt ett litet hinder och låta hästarna titta :P xD



nora bakifrån :)



hindrerna dom skulle hoppa !



mina söta vänner :)



fin vinterbild :)



fin vinterbild :)



den här bilden är min favorit :) !

puss hej alla söta :) <3



Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder

2010-01-30 @ 13:32:56
URL: http://ssaraeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0