lär stjärnorna ...typ !

haha jaa som ni ser på överskriften så kommer jag gå på någonting konstigt haha ! jaa så här är det . på min förra skola så hade dom alltid en grej som heter lär stjärnorna och det är typ massor av barn som dansar och sjunger och än typ vinner och jaa min lillebror ska vara sån där som typ säger jaa nu är det dags för lalala som ska dansa till bom bom bom eller jaa sådär ni fattar jart jag vill komma va ?? mamma och jag ska typ dit och jag hoppas att victor skärper sig annars blir det skit pinsamt hahah eller vad ?! :) jaja nubska jag typ snart ha bild och jag tycker att det ska bli rätt okej för att jag gillar att rita bara så att ni vet det liksom jaja ... nui ska jag logga ut från den här *** datorn haha ! :)puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0