liten resension !

hejsan ! just nu sitter jag och väntar på att moa ska kunna ringa mig igen men hon har no så det lär nog ta ett litet tag liksom tror jag . jag ska skriva en liten recension om den här boken jag läser nu som jag skrev om i förra inlägget <3

jag tycker att det är en bra bok hit tills . jag gillar vad den handlar om , dom här barnen som försöker att döda varanndra det är en ovanlig handling och det är bra för det tycker jag om . jag har helt plötsligt kommit på att jag älskar böcker . jag vill ha ett bibliotek hemma det tycker jag skulle vara jätte mysigt . med liksom ett stort gammel dags bibliotek hemma . som dom hade förut ni vet i sånna där spökhus gud vad mysikgt liksom !


Kommentarer
Postat av: emmy

sööt blogg du har <3 :)

2010-05-29 @ 15:18:11
URL: http://emmyberghall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0