morning morning !



godmorgon sötnosar !
sitter här hemma har presis ätit fruksot och så , sådär gott men ja .jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag men mamma och jag kanske ska åka och titta på grejor till min födelsedag liksom kul va ?
men en grej som jag vet att jag ska göra är att jag ska gå till skolsyster och titta på syn är nu .
för jag har super svårt att se texter som lärarna skriver på tavlan , jag har svårt att läsa små texter i böcker för jag får super ont i huvudet då , och jag har mkt svårt att plasera ansikten på långt håll. jag kan tillexempel inte se om mamma är inne i ett annat rum än jag då har jag svårt att plasera hennes aniskte fattar ni ?!
vi var hos mammas kompisar affär igår ( och hon jobbar med glasögon ) och hon sa att jag borde ha det nästan hela dagen . men mamma säger att jag kan ju ha linser men jag vill liksom inte det då har jag mkt hellre glasögon för att jag vågar inte sätta in linser i ögonen jag har testat en gång men det gick liksom inte.
jag kan liksom inte titta när jag har dom för jag tror bara att jag ska tappa dom eller att dom ska fastna i ögonlocken om jag blundar det är helt hemskt jobbigt. jaja vi får se vad min skolsyster säger jag kanske ska ha glasögon eller inte jaja :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0