okej tog ett test av alva !

DIG:
1. hur lång är du? - 164
2. vad vill du bli när du bli stor? - hmm jag tror att jag vill bli hästuppfödre.
3. jobb? - nix nix
4. har du långt hår? - neej det är kort som bara den <3
5. vilken hårfärg har du? - super duper blandad !
6. sminkar du dig? - ja
7. har du haft sex senaste månaden? - noooooooooooo !
8. hur många personer bevakar du på bdb? - ingen alls faktiskt :)
9. vad har du för färg på dina underkläder? hmm vita med spetts ! :)

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? - japp .
2. vem är bäst, mamma eller pappa? - vem fan vet det ?!
3. hur många syskon har du? 1 haha
4. vad är det senaste du sa till din mamma? hej då ha det bra på jobbet !
5. vilken mat lagade din pappa senast? - korvstroganoff och ris.
6. hur många ställen har du bott på? hm 4 ställen !
7. vilken familjemedlem är snällast? - alla :)
8. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - hm jag tror att det var förra helgen !

KOMPISAR:
1. bästa vän/vänners namn? - alva , moa , carro, ida , matilda, en tjej i klassen på sms typ ! :) älskar att smsa med henne <3
2. när var du senast med nån kompis? - idag ?!
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? - vet inte :)
4. har du kysst nån kompis? - nej
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - haha nej !
6. vem har du varit kompis med längst? - natta tror jag <3
7. vem känner dig bäst? - jag tror att det blir ...  tjejen på sms :P vet mest om hur jag är där inne you know !
8. längsta tid du varit osams med en kompis? - ett halv år :P
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? - neej jag tror inte det !
10. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - mm .. men inte alla

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - kjol, tröja och leggings
2. har du bytt om idag? - jaa
3. favorittröja? - vet inte ;)
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? - vet inte :)
5. har du gett bort kläder nån gång? - jaa
6. fulaste plagget andra könet kan ha? -  u ringade linnen :O

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - jaa
2. vågar du klä dig annorlunda? - ja
3. vågar du vara dig själv? - nej
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - ja
5. vågar du pierca dig? - neeeeeeeej :P
6. vågar du dig på utmaningar? - nej
7. vågar du ha sex på offentlig plats? - ?!
8. vågar du vara omogen? - jaa :D
9. vågar du äta småkryp? - jaa om jag måste :P

SKOLAN:
1. vad heter din skola? - brunns skola
2. vad heter din favorit lärare? - eva eller mats
3. vad är ditt favoritämne? - sooooooo :D
4. snyggaste läraren på skolan? - hahaha gissa ???!
5. har du bra betyg? - hade jag betyg skulle jag nog det kanske :P
6. tråkigaste ämnet? - musik
7. har du skolkat mycket? - nej <3
8. har du fuskat på prov? - haha kanske `!?
9. hur tar du dig till skolan? -blandat ! :)

RANDOM:
1. vet du vem FATO är? - nej
2. när tuggade du tuggummi senast? - idag
3. när var du på semester senast? - vet inte :)
4. vilken färg är det på din tandborste? - rosa och lila
5. är ditt hår tråkigt? - jaa :P
6. vad har du för påslakan just nu? - hästar :P
7. när såg någon dig naken senast? - när jag var liten :P
8. hur ofta duschar du? - varje dag !
9. gillar du BUBBEL ROLLER? ????!!!
10. när ska du gå och lägga dig? - VET INTE <3

SISTA:
Vad hatar du mest av allt? ...

Kommentarer
Postat av: Mia :)

Vem är tjejen på sms? :P <3

2010-05-05 @ 20:41:28
Postat av: julia

haha mia , jaa det vet du gott och väl haha <33333333

2010-05-06 @ 06:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0