morgon bloggning !

godmorgon alla sööta läsare!

jag vaknade för ca en timme sedan och jag var skit pigg så jag gick upp och gjorde frukost . idag blev det inte den där konstiga yogurten idag blev det knäckemacka och den där super duper nyttiga drickan istället . det tyckte jag var super gott . sen ska jag fråga om mamma vill följa med mig ut och promenera . jag har bestämt mig att vara hurtig hela sportlovet oich jag ska gå ut och gå varje dag och så . jag kommer nog inte att orka men jag ska försöka som bara den att hålla igång .

idag ska jag ( själv tror jag ) att jag ska åka ut till stallet och ta hand om meggie . jag vet inte riktigt vad jag ska göra med henne för jag orkar inte vänta på fritimmen och på vädret sa dom att det skulle bli minusgrader idag och då kommer ju allt vatten att frysa på pch det kan bli super halt poch jag vill verkligen inte bvälta med meggie . jag tror att jag ska rida ut i alla fall men jag vet inte .



om ni undrar vad den otroligt nyttiga dricken heter så får ni se det här . den heter " chinquita " och den finns i tre olika storlekar och tre olika smaker testa för att den är jätte god !



här var min frukost dåra !!!! mm gott alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0