dagens gång <3

japp idag har jag varit i stallet med natta det var bra igenkligen skulle jag ha varit med nora också men hon fick brottom till satn så det var bara jag och natta som red ! vi red ut i snoön och jag skämtar inte det var så jävla mysigt och skit var kul det var för meggie och parodi tyckte att det var jätte kul . älskar dig meggie bara så att du vet <3 bara så att ni vet är meggie min medryttarhäst ! jaa nu vet ni det och vet ni ni kan få veta en till grej hon är bäst haha en till sak som är bättre än allt annat på denna värld detta universum är michael jackson han är bättre än alla artister vila i frid bästa ! <3 sitter och lyssnar på han just nu som jag alltid gör när jag är inne på datorn jag kan inte gå en hel dag utan att lyssna på han jag får panik han är som en drog asså om jag typ är ledsen lyssnar jag på en låt som typ handlar om att man ska rycka upp sig själv och stå imot ! han är helt underbar kan lyssna på han en hel dag utan att tröttna det är helt jävla underbart !

jag är en tjej med grymt dåligt självförtroende när det gäller hur jag ser ut hatar min kropp , hatar mitt ansikte , hatar min längd , hatar min vikt hatar mitt håt mina ben allt hatar jag ! och en av mina kompisar har sagt till mig många gånger att hon är rädd för att jag ska få anaroxia  och sluta äta sopy och allt så nu har jag tagit tag i det och läser en bok om en tjej som hade anaroxia och hur hon klarade av det så att hon ska bli lungn . och jag funderar på att kanske börja dansa för att få bättre sälförtroende kanske ?? men isåfall hip hop för det är så jävla coolt ! jag kommer inte på vad det heter nu haha <3

puss älskar er <3 glöm inte att komentera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0