godmorgon allihoppa :)

hejsan ! sorry att jag inte skre så mkt igår men det var för att carro ocoh moa inte ville att jag skulle vara inn epå datorn det var lite tråkigt eftersom att den är ny men jaja nu är jag inne för dom sover och klockan är liksom 10.10 nu brukar jag vara super duper pigg ! sömntutor <3jag kanske ska gå ut härifrån snart för att det känns som att jag kommer att väcka dom ..men bajs att dom inte vaknar nu all mina kompiar brukar vakna tidigt men nej dom sover på haha :P mne igår då var vi i forum och handlade grejor först köpte jag ich carro ett presenkort på hm till moa sen gick jag ich moa och köpte en tvål typ haha på the body shop. sen tyckte moa att vi skulle köpa mini presenter som man blandade ihop och så tog man 6 stycken var haha så vi gjorde det ! i dom presenderna fick jag en ansiktmask, en sån där man har på ögonen när man sover ( har invikigt den inatt ) , en hårspray,en borste, en tvål, och jag kommer inte ihåg den siste presenten återkommer om det <3 sen när det var dags för dom lite större personliga presenterna blev moa super glad , carro vart och carro vart skit glad när hon fick badkulor , badbomber,hårsprej , body shop saken, nagellack och lite så! jag vart nog gladast för jag fick en michael jackson bok JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA och så fick jag ett par kjätte fina örhängen slut för det gär inlägget puss hej leverpaastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0