hejsan !

hej hej! nu har jag ätit middag och jag sitter i köket och är inne på datorn mina föräldrar tycker jag är bajs jobbig som sitter här men inte jag för jag orkar inte byta rum haha :P håller på att titta hur bra ljud det är på den här dator så jag sitter och lyssnar på musik och jaa man lyssnar ju inte på dålig musik så jaa det är ju michael jackson som spelas här i köket haha ! speechless är det jag lyssnar på asså ett tips är att lyssna på den den är så jävla bra jag älskar den haha underbar musik är det ända han kunnde göra ! den är så himla fin det är det jag tycker mest om haha bara bäst bäst bäst ! nu lyssnar jag this is it sången istället den är också skit bra , så jävla synd att han inte kunnde göra konserten den hade blivit hur bra som helst ! haha jaja . idag har vi varit i forum och tittat på kläder var det vi skulle göra och sen skulle jag få pengar till en dator men jag hittade ju såklart en och det blev den älskar mitt val den är skit bra webbkamera och allt orkar inte skriva in allt den har men iallafall mkt me <3 my data haah xD puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0