morgonen är här !


haha jag tog den finaste bilden jag hittde.

hejsan ! <33
när jag vaknade i morse märkte jag och mamma att kattungarna hade klättrat
ut ur korgen som är ute i vardagsrummet nu.
eller jaa vårat lilla tv rum.
och dom typ klättrar omkring där och så.
haha det var helt sjukt vi ba va fan izze är ju ute.
mamma ba men det är basse och phebe med haha !
jaa det är juu såå det blir mkt överraskningar.
men jaa som vanligt ligger jag och väntar på att matilda ska vakna haha !
hon sover länge men jag är uppe super tidigt enligt henne så att jaa ....
jag tror att victor och jag snart ska spela mario kart kul va ??
joo det är mkt kul enligt mig.
ha det bra återkommer snart när jag har någonting !
puss hej alla ur gulliga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0