shoppat ! :)

hejsan !
nu har jag och familjen varit i forum och handlat.
jag köpte massor av saker haha bra va ??
joo jag köpte en vår jacka, ett par leggings , ett par jeans leggings,
en skjorta, tre par trosor !
det tyckte jag var rätt bra faktiskt.
sen ska jag köpa ett puder snart.
jag tror att jag ska börja med det istället för fondation för jag sliter så mkt på min hud.
asså jag är jätte torr och typ flarnar inte bra !
jag har fått testa mammas mineral puder och det var mkt bättre men det är dyrt !
snart ska mammas kompis åsa komma .
hon ska komma hit och titta på kattungarna med hennes familj= thelma och roger haha .
dom ville komma igår men det blev inte så.

vet ni att när vi var i forum träffade vi mormor och morfar samt
cilla robban och william haha .
vi träffade några fler men jaa typ alla var där.
jaa när som helst kommer åsa med familj mamma sitter ocg tittar ut hihi.
cilla skulle komma idag igenkligen men vi sparar det till imorgon.
nu kommer åsa ska gå nu puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0