melodifestivalen bedömning :

erik saade : det var en riktigt bra låt , han är ung och han hade mkt energi. Så jag tycker att han var bra !



dogge och compani: haha jag kommer inte ihåg vad dom heter , men dom var INTE bra alls synd .




anna . maria typ : nej låten är för långsam ! blä !!!!!!!!!!! inte riktigt slager va ?



highlights & MiSt : nej blä blä ! vad har melodifestivalen blivit för skämt igenkligen . det suger dom som sjunger är ju inte bra alls och hur bra tror dom att dom är ? dom SUGER !



paulin: nej , nej , nej , nej , nej !!!! och vad  har hon på sig ? nej det var inte toppen men jaa det var mer godkänt än dom flesta andra men han första erik är fortfarande bäst



andreas:  till att börja med vill jag bara säga att jag hatar hans jacka den är ju grön :O men låten var faktiskt helt godkänd ! det var ingen riktig slagen låt men jag tycker att den var rätt så bra !



kalle : dethär var en typisk mamma eller mormor låt om man säger så . den är nog bra om man skulle vara hemma och städa men inte här, men jag måste komentera hans gitar det var ju dala målning på ju !





hanna : nemen gud wanna be lady gaga ! hennes kläder var helt hemska . låten var inte min stil alls :O




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0