fina bilder !

hejsan ;) nu ligger jag och tänker på vad jag ska göra med meggie idag kommer inte på någonting bra <3 kanske ska jag hoppa lite ?? nej juste det går inte för de är alldelses för dåligt underlag ! hmm.... kanske ska ria ut som vanligt , jo det gör jag ! jag rider först upp till bommen vid båtis och sen rider vi runt båtis ängen och sen så rider jag tillbaka skit bra jag är så himla smart . jag ska ta bilder idag det blir super bra för jag tar aldrig bilder och då om jag kommmer ihåg det idag så blir det så ! hahahahahaha , jvet inte riktigt vad jag skriver jag skriver om igenkligen jag bara skriver någonting som jag kommer på haha :) victor sitter och tittar på något konstigt pogram om någon kille i skolan och han är typ ledsen haha det är det som jag fattar men innan i förra avsnittet  var han typ jätte glad och han var typ wild boy och han typ hade en gräs kjol haha och så kysste han en tjej som typ var dubbelt så lång som han ! haha det såg rätt så kul ut hihi och nu ska han skriva tips om tjejser och han säger att dom luktar gott och att dom har fina skor haha det var hans tips det är skit kul :P jag måste se det här puss hej <3

en fin bild :)en fin bildfin bilden liten öalva gummanen bild från korsö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0