ska snart träna lite haha :)

hej hej ! nu ska jag snart träna har hittat en träning för stark mage starka armar och ben samt bra flås :) vilket jag skulle kunna behöva så det ska jag köra på nu <3 haha jag kommer nog att glömma några gånger men jag ska försöka sen så ska jag börja med att jogga till och från bussen vilket är bra för mitt flås och man blir stark . sen ska jag sluta äta massor av godis och chips men jag blir tråkig om jag inte får i mig socker så jag ska äta frukt istället så det blir fruktsocker. sen ska jag sluta att med att äta massor av fett saker utan jag ska ta det lungt med sånt till exempel intemc donalds och sen inget konstigt som typ bea sås och massa sånt det kan man lika gärna göra godare av fil yougurt och gräslök eller något det är mkt nyttigare ! sen ska jag ckså börja med att äta mera grönsaker till maten ( alltså enligt talriksmodellen ) :) jag tänker också att jag ska sluta sitta vid tven hela tiden ( inte datorn haha ) för det har faktiskt bevisats att man kan bli tjock av det och det vill jag ju inte bli !

tallriksmodellen haha som jag ska äta efter :)

så här kanske man blir ... nja jag vill inte riktigt det ;P

 så här kanske ??? omöjligt men jag skulle väldigt järna det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0