saker som jag behöver fixa :

jag har kommit på att jag verkligen behöver fixa och köpa saker . asså jag har ingenting som jag behöver just nu . ja nu ska ni få reda på vad det är . :)

en kalender : jag måste ha en kalender . jag glömmer alltid bort saker jag måste göra vilket en kalender är till för att man INTE ska göra . ja så det behöver jag verkligen ! :) källa :www.redovisningshuset.se



ridstövlar : jag måste ta reda på när mina ridstövlar kommer hem . asså dom har varit på lagning eftersom att dom gick sönder när jag red ! hmm inte bra . ;) det är inte sånna stövlar som på bilden men nästan .



Väst ; jag ska ta reda på hur mkt en väst med "rutor" kostar för jag har en försäkreing på mina grejor och jag kan köpa en väst i stället för en hjälm som jag förstod det typ så jag ska se om jag kan få ihop det :) !




puss <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0