borelia ??!!

hejsan svejsan ! nu sitter jag hemma och mormor och morfar har presis varit här med hunden . det var jätte kul att dom kom med honom men katterna tyckte att det var sjukt läskigt haha :) jaja nu ska jag berätta vad det här inlägget igenkligen var om . dte är så här att i torsdags så såg mamma att jag hade ett konstigt stärck runt min arm . :S vi tänkte att det säkert bara var ett vanligt ni vet "riv-sår " . jaja och jag har haft det innan så att ja det var inte nytt . mamma trodde att det var en grej som heter borelia och jaa det är tydligen en fästing sjukdom . och ja det kan tydligen vara farligt om den är där för länge jag vet nibte :P men vi kanske ska in till sjukhuset för att titta ! men jaja nu ska jag se vad mamma säger om det . puss :)


mina sööta katter har växt upp sötisar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0