godmorgon planerad för idag kul :D

hejsan svejsan mina sööta läsare ! idag ska jag först åka till min skola och vi ska till en strand och ät frukost och det ska bli lite små mysigt haha så att ni vet liksom . sen efter det ska jag åka till min mormor och morfar och det ska bli extra kul för dom har köpt en ny hund . han är bara 8 veckor och han heter jax . det är blandning mellen (j)ack russel och t(ax) fattar ni det bli jax haha ! jag tycker att det är jätte gulligt jag hoppas att jag kommer tycka om dern . men det är ju liksom skit liten och jag gillar alla djur så att ja det blir nog skit bra . jag ska vara där i typ en evighet kommer ju inte vilja åka därifrån haha :) <3
puss

obs komierad bild från google !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0