jaa...

hejsan ! då vart det ju då så att jag och mamma ska in till vårdcentralen och titta om jag har borrelia . ( ja det stavas med två r jag gjorde fel i förra inlägget ) :P jaja dom ska typ ta lite prov och det kan ta lång tid tydligen ! jaja när det är klart så ska jag kanske följa med mamma till hennes jobb och då blir det inge mer bloggning tills jag kommer hem ;) jag tror att hon slutar typ halv fem så då är jag väl hemma vid den tiden , fast jag vet inte riktigt om jag kanske ska följa med victor hem efter hans fotboll :D men vi får se hur det blir med det liksom . jag tror att jag gör så för att det är rätt tråkigt på mammas jobb :S puss


haha jag gillar bilden faktiskt <3 min älsklings matilda är i london :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0