extreme home makeover <3

gud idag när jag tittade på exterme home makeover så är det en liten tjej och hon tål inte klor , inte oren luft och allt som inte är rent är jätte farligt för henne och hon kan typ dö av allting så en liten förskylning kan göra att hon kommer att dö . asså det ärnju liksom helt hemskt jag skulle inte kunna leva om jag visste att min lillebror inte kunde leva om jag råkar göra luften lite oren får hon det svårt och om jag blir förskyld kan jag döda henne det är ju helt sjukt jobbigt och läskigt . jag skulle typ ta självmord om jag blev förskyld liskom . och för att dom ska kunna ge henne medisiner så att hon klarar sig så kostar det 10000 i månaden och det är ju skit mkt liksom . hur kan man leva då ?! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0