matilda o'connor !



matilda :
du är den mest underbara personen i mitt liv. du är alltid lad och snäll , man tröttnar aldrig på dig ! du kommer alltid med något nytt och bättre hela tiden . jag skulle kunna sitta fast på en öde ö med dig och du skulle ändå komma på någonting kul att göra. sen har vi ju ditt och mitt udda lilla språk. haha det är verkligen bara vi som kan prata så och det är bra för vi låter alltid likadant där vi spelar in det. haha man kan nästan inte höra skillnad om man inte vet vem som sa vad från början. jag skulle aldrig kunna höra skillnad om jag var min egen kompis.

du ör verkligen en av dom människorna som alla behöver . du ör helt enkelt helt perfekt med allt du gör . dig kan man verkligen vara sig själv med utan att känna sig konstig . jag älskar dig för det !

och jag vill bara att du ska veta hur mkt du betyder för mig . jag älskar dig gumman och jag hoppas att du förstår ! ärtan och bönan för alltid you know <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du menar bärtan <3 bönan ;) älskar dig med bästavän! :D

2010-05-26 @ 21:44:17
URL: http://muppade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0