tvillingarna thornthwaites testamente


hejsan nu ska jag läsa den här boken dåra jag hittade den i bokhyllan och den är ny så jag tänkte why not liksom ?! jaja nu ska jag skriva vad som står på baksidan !

Dom är inte som vanliga syskon. de är föräldralösa, bor på en stor herrgård och är de enda avtagarna till en stor förmögenhet. men det som verkligen gör dom annurlunda är deras ständiga försök att ta livet av varanndra. ingen minns längre hur det hela började , men ända sedan dom var små har de på de mest utstuderade sätt utsatt varanndra för giljotineringsförsök , sprängämnen i glassen och köttätande pirayor i badkaret.men på deras trettonårs dag föreslår ovid en vapen vila . tvillingarna är för en gångs skull helt överrans - ändå fortsätter de raffinerade mordförsöken !

imterasant ?! jo nu ska jag läsa den ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0