hejsan !

hejsan . idag har jag då varit i sickla det var kul men jag köpte inte någonting joo en smothie eller hur det nu stavas :P haha.jag är ingen bra stavare men jaja man måste inte alltid stava bra , jag kommer inte att behöva det för jag kommer ändå att bli mattant haha eller kanske när man ska beställa mat , haha nej jag ska satsa på att bli vetrinär för jag vill rädda djur jag tycker att dom är helt underbara har förlorat 3 djur själv så jag vet hur det känns och vill inte att andra ska känna som jag gjorde helt hemskt R.I.P lillan ( lilli) , totte och svea ! lille var typ den gulligaste katten man någonsin kunde föreställa sig hon var en riktig barndomsvänn. totte var min helt egna kanin men vi visste från första början att han inte var helt fisk det började med att hans kulor inte fanns typ :S sen fick han ett jätte stort sår som han fick ta sprutor för sen fick han canser och dog . sen har vi svea hon var en hittekatt som bodde på tasseland och hon avlivades för cancer . när vi kom in med henne sa dom att hon bara skullle leva i 2 veckor till så vi fick säga hej då till henne med :( så jag ska bli vetrinär och rädda djur . puss hej


Kommentarer
Postat av: matilda

jag tror, på dig !<3

2009-12-30 @ 21:28:40
URL: http://muppade.blogg.se/
Postat av: julia

tack sötis :) ska skriva en sak till dig snart !

2009-12-31 @ 10:14:24
Postat av: matilda

vadå skriva en sak till mig !? <3

2009-12-31 @ 15:56:49
URL: http://muppade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0