hemma från stallet nu :)

hejsan ! nu har jag kommit hem från stallet och jag har duschat tvättat håret och jag har fixat naglarna :)nu har jag fransk manikyr och lite så haha jag var inte bra på att göra det men palijetterna jag har på trillar ju bara av någon som har ett tips om hur man ska göra för att dom ska vara kvar haha ?? <3jaja medans jag väntar på tips så får jag väl helt enkelt ta det lungt och inte använda fingrarna FÖR mkt haha :P men jag är såå att när jag har tråkigt håller jag på med naglarna så det hät kan bli svårt haha xD men asså jag har tänkt på en sak när man dömmer sig själv om utseedet brukar man ju inte v ara så posetiv så nu vill jag ha DIN åsikt och snälla svara ärligt hur ser jag ut ??


Kommentarer
Postat av: matilda

snyggare än snyggast !, haha <3

2009-12-30 @ 10:06:49
URL: http://muppade.blogg.se/
Postat av: julia

haha eller hur matilda visst är jag :P !

2009-12-30 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0