ÄLSKAD !

det finns saker som är svåra att säga .
en av dom sakerna är att säga jag älskar dig.
men det är så lätt när det gäller dig,
Moa Maria Rosengren jag älskar dig .

man kan alltid lita på dig till 100%.
du är den snällaste person jag någonsin har träffat.
första gången jag såg dig var på barnbytardagen en onsdag.
vi hade redan bestämt oss för att vi inte tyckte om varanndra vilket var dumt gjort.
vi pratade aldrig och jag fattar inte hur jag klarade mig utan någon som dig i livet.
när jag var "tvungen" att vara med dig på tomtits tyckte jag först att det var piss.
jag ville bara gå för jaa som sagt jag "tyckte inte om dig".
efter ett tag kom jag på att du var inte så dum.
på några timmar blev vi jätte bra kompisar.
dahen efter var det kramar hela dagen och vi sov hos carro.
jag skulle kunna skratta med dig i ett år utan att tröttna.
vi är som systrar vi kan bråka lite på skoj och sen skrattar vi igen.
du ser saker i mig som inte så många ser.
du ser den känsliga sidan som jag aldrig visar.
du ser den där personen som jag är igenkligen.
du ser personen som är jag.
jag behöver inte låtsas vara någon jag inte är med dig.
jag kan säga vad jag vill och du lyssnar ändå.
jag vågar skratta åt mina misstag när jag är med dig.
jag vågar skoja och vara som jag är.
jag behöver inte fejka att vara "cool" eller "tuff"
jag kan bara vara så som jag alltid har velat.
du är en vänn som jag alltid kommer att stå brevid i vått och torrt.
jag skulle inte lämna dig för allt i världen Moa !
om du skulle förlora en katt köper jag dig en katt
om du skulle bli sjuk och hamna på sjukhus skulle jag vara där varje dag.
jag skulle sitta där dag och natt.
jag skulle vägra gå därifrån inte ens gå ut ur rummet.
jag skulle inte kunna lämna dig i en minut.
om det skulle behövas
kan jag stå i oska
i regn, i snö, i blixtar
i vad som helst för att du ska må bra.
om du skulle försvinna skulle jag hoppa för en klippa .
en vänn som du är svår att hitta.
men jag är lycklig som har dig,
för du är mitt liv.
och Moa du är mitt liv älskling !




     jag klarar mig inte utan dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0