frukost och sovmorogn !


haha jag vet suddig och konsitig bild men jag när jag är liten !

hejsan alla underbara läsare <33
jag sitter och äter min fruksot det blir tee' haha gott va ??
mammma säger att jag måste äta mer men inte alls jag hatar frukost.
men asså jag älskar iallafall tee' så det kan jag fricka hela dagen men jag tror att jag inte skulle kunna
hålla mig under lektionen haha (asså om jag drack tee' hela dagen )
men jaja idag hade vi sovmorgon efetrsom att våran no lärare inte kunde ha oss bra va ??
så vi börjar 10.10 det är skit skönt.
sen ska vi iallafall ha so ,idrott,matte slöjd.
på so och matte kan jag vara med men på slöjd och idrott nej !
jag får ju inte idrotta på 4 veckor.
skit tråkikgt men jaa om jag får igång armen snabbare så kommer jag nog att kunna rida snart.
puss hej alla sööts nu ska jag titta på lite bloggar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0