lite bloggreklam !

nu tänkte jag att om jag kanske mina kompisar blir glada och det är ju alltid bra !

www.hugsandkisses.webblogg.se en jätte rolig blogg om min kompis matilda. hon skriver om vardagen och kompisar. hon skriver mkt om roliga saker man kan göra och om roliga aktiviteter. mkt bilder finns också.

www.somsyskon.blogg.se det är min kompis carro och hennes kompis ebba som har den bloggen . dom skriver om vardag vänner och dans. super fin blogg.

www.moaochalva.blogg.se det här är en blogg av mina kompisr moa och alva. det är mkt uppdatering och mkt bilder. dom skriver mkt om vardagen samt om sina vänner. deras blogg är jätte rolig att följa den kommer att bli stor tror jag.

www.vimp.blogg.se elsa skriver om mkt musik och lägger in mkt fina sånger samt många videor. jätte rolig blogg att följa och mn upptäcker många bra artister som man tycker om. hon lägger upp många fina bilder och många roliga därpå.

www.nattisnordmark.blogg.se natta är en super gullig tjej som skriver om vad hon brukar göra. det är inte flera inlägg vsrje dag men dom som kommer är jätte bra och roliga att läsa.

fler bloggar jag inte orkar skriva om ... www.fokis.se www.dessie.se www.paow.blogg.se haha ni känner säkert till dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0